Friday, June 10, 2011

10 hari 10 perkara - hari 7: 10 orang terpenting dalam hati

lambat update. yeehee.
bai de way aku dah start keje
HAHAHA
keje ape?
teeetttttttt! RAHSIA!.

okey jop ke tajok perbahasan kite pada hari ini
ye tuan2.
10 orang terpenting dalam hati hidup jiwa dan raga beta
jenngg~

1. MAK. die lah ibu mak ummi mummy mama dan emak! HAHAHA. dia lahirkan aku. dulu myb tak berapa rapat gn mak sebab aku ni jenis degil and pemalas. so rapat gn abah. mak dulu suke lebihkan akak. tapi sekarang, aku tau mak memang sayang semua anak dia. ape2 keputusan aku tanya mak dulu.

2. ABAH. lepas mak kena la abah. tak ada abah mane nak datangnye aku. dari die lah, aku ni jadi sperma yang berjaya mutu keunggulan selepas bertarung dengan berjuta sperma lain! HAHAHAHA. i lab uuu!

3. KELUARGA. termasuk la ipar dan anak2 sedara kesayangan aku. seronok bila satu keluarga ada sama2. aku suka even pening kepala layan 8 orang anak sdara. raya ni masuk 9 ==' semputt la aku lepas ni! HAHAHA

4. sahabat terbaik. 4EVAFRENZ CREW! mereka adalah yang terbaik dan terhebat. gelak gelak suka suka ada mereka . kami suka potoshooot! yeeha. ghindu nak amek gmbr :'(

5. geng PEAH! shemi, izzah, fiza, esya :') mereka adalah hadiah dari Dia. yess mereka! dorang yang ada masa jatuh bangun aku, tangis tawa aku, takot berani aku. semua ada mereka. terima kasih :) ++ gayboy kesayangan. ijat :)

6. buah hati pengarang jantung si cicak kobeng, KHAIRIAH GHADZALI. biar pun dia jauh, aku tau sayang dia ada dengan aku. dia milik hati aku. maaf aku selalu buat kau sedih. ily.

8. CIKGU + LECTURER. pendidik aku. mereka yang ajar aku mengira, mengenal huruf dan mengenal dunia. banyak benda aku belajar.

9. SAHABAT HANDAI. kawan2 sekolah. especially skolah menengah dan sangat especially University College Shahputra. aku belajar dunia luar dengan mereka. pengalaman dan nasihat dari dorang tu berharga.

10. skip no 7. tak ada idea aku nih. HAHAHA. no7 tu bia lah rahsia. jeng jeng jeng!~ yang terakhir, manusia2 di sekiling aku. kenapa mereka penting? sebab dunia ni tak ada mereka kosong lah. belajar ragam hidup dari manusia. dan aku hidup dengan manusia. :)

sampai disini saja celoteh saya.. kalo nak tau apa no 7. sila tanya saya di kaunter pertanyaan. HAHAHA
sekian~

No comments: