Wednesday, June 1, 2011

10 hari 10 perkara - hari 1: 10 perkara tentang aku

  • day one : 10 things about you
  • day two : 10 things you love
  • day three : 10 things you hate
  • day four : 10 things you want to say to one person
  • day five : 10 wishes
  • day six : 10 items you can’t live without
  • day seven : 10 important people
  • day eight : 10 of your favourite songs
  • day nine : 10 ways to win your heart
  • day ten : 10 final words

aku telah di tag okeh incik ZOUL MUNCHETT
untuk join benda ni
oke jugak sebab tak ada idea nak tulis benda lain
trimass!

day one : 10 things about me
1. nama sebenar : Syazwani binti Mohamed Salleh. aku bangga dengan nama aku nih. nama ni pames, pegi mana2 mesti ada wani, HAHHA

2. nama panggilan aku wani, wona, juan. nama wona ni kawan kolej aku bagi. melekat sampai arini ==' sabor jela. ada nama2 lain cm kimball, gemok, ermm ermm kenot.

3. sangat penggeli dengan cicak. aku sanggup tak berak kalau ada cicak dalam toilet and pernah ngis sebab kena kacau gn kawan aku pasal cicak. daym!

4. tak suka diganggu ketika tido. kalau tak kena cara orang kejut, memang agak tertinggi suara la jugak. heee

5. sedang mengalami masalah allergic yang sangat teruk kepada makanan laut, dan ayam serta talur. daymm! ilang nikmat makan,. sobs sobs

6. baru saja menamatkan diploma dalam komunikasi dan media. i miss my old classmate!

7. sangat2 lemah pada orang yang aku sayang. cinta satu kelemahan

8. tak pandai menipu dengan orang2 yang aku sayang

9. aku suka minum air manis dan sangat jarang minum air kosong. kalo terdesak baru minum. HAHAHA

10. aku adalah aku. apa yang kau kenal, ini aku.

jumpa di lain entry. baiii ;)

No comments: