Saturday, June 4, 2011

10 hari 10 perkara - hari 3: 10 benda yang aku benci

10 benda yang aku benci?
hmmm
susah nih
sebab aku susah nak benci2 nih
tapi buat jela

1. cicak. aku sangat lah benci dengan benda binatang nih. teramat sangat! aku tak tau la nape tapi memang tak suka. takot bebenor gn benda alah tu

2. jarum suntik. aku benci jarum suntik sebab aku takot kene injet ==' nampak je cmni tapi pergghh! takot. nak ngis rasa. hadehh! aritu pegi spital kene injet sebab allergic, si nurse siap ngnjing aku 'tak macho la bro nangis' erkkk kbai!

3. arak dan dadah. aku sangat membenci ini! sebab benda ni boleh musnahkan orang2 yang aku sayang. so manusia keliling, sila jauhi

4. ermm ermm. hadeh dah tak ada idea nak pikir dah. aku benci ape? hmm hmm hmmm.

5. masih lagi tak ada idea. anyone pliss? HAHA

6. aku benci dengan orang yang buat orang aku sayang nangis. panjang pulak ==' aku benci orang nih sebab aku benci lahhh

7. ideaa ideaa ideaaa plisss!

8. ---------------- ok xd idea

9. hmmm ape lagi ek? ape lagi? apeeee??

10. ok yang terakhir, aku sangat benci dengan diri aku sendiri. aku benci apa yang aku buat, apa yang dah jadi, aku tahu apa salah aku, dan aku benci sebab aku tak dapat putar masa dan betulkan semua benda.

kbai jumpa lagi.

No comments: