Wednesday, November 11, 2009

mencube n trus mencube...

tadi aku baru sent msg kat ms die...
hope die bace wlaupun xbalas...
aku xharap die balas...
tp aku harap die snggup baca...
hmmm...aku sgt2 rndukan die....

aku xdpt bygkan kalo aku ada bf...
gn kwn pun aku xdpt nak cntrol diri aku..cmne la bile bnda ni jadi time aku gn kapel aku..
mau mampos aku..xpasl2 kua brite sorg manusia bnuh diri ke hape..
huh!xmoh3!aku akn elak dari tu smua..aku xmoh!

ape yg aku tlis??
aku mintk maaf kat die..mintk yg die bole trime aku cm dlu..
aku nak die blik kat aku mcm dulu..aku nak kan die..kawan aku!
aku ak terus mncube n mncube..aku ase xrugi pun masa aku
lgpun die kwn aku
kwn bek aku..n aku syg die...
aku nak die yg dulu..
die yg kuat..yg xpnh ptus asa..
aku tau die kuat,,aku knl sgt2 kwn aku yg sorg tuh...

kepada anda;
aku nak ko tau,,aku mmg akn trus cube tok bek blek gn ko..
aku tetp akn ada untuk ko..
cari je aku bile2 je yg ko nak..
aku xkisah..
aku nak jmpe ko sgt2..
sblum aku blek..
nak sgt2..tkot ape2 jadi kat aku mase cuti nnti..

aku xpdt bygkan cmne bzday aku nnti..
aku tkot tok pk yg aku xd ko gn aku mase bzday aku nnti..
takot giler!sbb aku nak ko ada mse bzday aku..
aku da 20 mase tu..satu stage yg memishkan aku gn remaja aku
aku kene serious tok idup..
n aku nak sgt2 ko ada mase aku mula2 tmpuh alam tu...
tp nth la..aku xtau sya...


mencuba n trus mencuba..akan jugak aku lakukan demi dia..insan yang menjadi kekuatan n kelemahan jiwa..tak kan sesekali aku berputus asa..segalanya akan aku cuba!


No comments: