Monday, January 3, 2011

tahun baru ke 21


hey, its me! HAHAHA. putih uolls!


bilik hotel. layak la cleaner maki2. HAHA

oke guys, 1hb januari 2011 aritu genap la umo aku 21!
OMG! saya sudah tua!
bole daftar undi dah! HAHAHA

kali ni aku sambut new yer aku ke 21 kat Mexico Hotel Kuala Lumpur
dekat dengan KL Central + nampak bunga api dari tingkap!
31 hb aku dah gerak pergi sana dengan Ijat and sorang lagi member aku
kat sana aku jumpa Nor and member aku punye member
mula2 tak jadi pergi, tapi atas sebab yang kukuh, ego runtuh
HAHAHAHA


oke la, malam yang sangat best
have fun, gelak2,
bekemah dalam bilik hotel
bilik tu dah cm tongkang pecah dah!
makan kek tiramisu hasil kongsi2 duet mereka
dan sangat kenyang malam tu

1hb aku balik kuantan semula.
tak kisah lah apa aku rasa
kadang2 sebal, tapi happy tetap ada

.U SMILE I SMILE.

No comments: