Sunday, January 23, 2011

doa yang TERMAKBUL

*rembat kat fb Fiza*

.Izzah Fatihah, Esya Ezani, Shemiau Sabri, Fiza Kipassusahmati, Aku.

siapa mereka? (tak masuk aku lah)

meh nak cerita
masa aku sekolah rendah dulu
aku selalu jeles tengok orang ada kawan baik
kawan suka duka lah gituuhh
tapi aku tak ada
sobs sobs

aku doa banyak kali sampai nangis2
tapi kenapa tak dapat2 kawan
hmmm

dan MEREKA?
yeah! setelah bertahun tahun
aku dah tahu
Allah sentiasa makbulkan permintaan hambanya

dan MEREKA?
MEREKA ADALAH DOA YANG TERMAKBUL
MEREKA ADALAH HADIAH DARI DIA
MEREKA ADALAH PERMINTAAN HATI PADA DIA

aku dah dapat mereka
dan mereka tiada tolok bandingnya

hey korang,
aku nak korang tau
yang korang sangat istimewa dalam hati aku
sebab korang adalah hadiah dari Dia
maaf kalau aku selalu salah bicara
aku SAYANG korang!

p/s: aku sayang semua, sayang semua! ingat. cuma mereka ada kedudukan lain di hati, jangan kecik hati oke ;D

334 pagi, nak tidur tapi bangun balik. bai

2 comments:

wrotejak said...

Kau juga ku kira hadiah yang tak ternilai yang dianugerah oleh-Nya. Sampai bila-bila akan tetap ingat korang semua. kita semua secukuprasa :)
Love you lalink (:

kaLaM hAti..biCaRa AkaL said...

yeehaa! korg la asam garam gula aji. semua ada. sedap sungguh idup ada korang. love u more sayangs ;)