Wednesday, January 12, 2011

dulu sekarang dan masa depan

keadaan makin hari makin berubah
aku makin lama makin jauh dengan dia
nombor tipon pun aku dah tukar
dia pun tak balik balik kuantan
apa sudah jadi?

DULU:
aku lah tempat dia meluahkan masalah
aku lah orang yang dia cari bila nak rasa bercerita
dialah orang yang bagi aku semangat bila aku mula rasa goyah
dialah orang yang buat aku tersenyum dan ketawa bila aku rasa aku tak ada lagi semua
dialah orang yang buat dunia ini bahagia

SEKARANG:
dia dah tiada
dia dah berubah
dia bukan lagi dia
aku sekarang tahan derita
aku sekarang tahan rindu di dada
aku tak kenal dia siapa
dan aku hilang semua ketawa dan senyuman aku semua

MASA DEPAN:
aku harap dia sedar
aku harap jiwa sembuh segera
aku harap dia kembali
aku harap dia dapat buat aku ketawa lagi
aku nak dia bahagia



setahun memang mudah berubah
setahun memang tak bermakna apa2
4 bulan lagi aku kat sini
4 bulan lagi aku akan menanti semua kembali

dan aku terus RINDU.

No comments: