Thursday, January 20, 2011

SETAHUN is nothing.

19hb Januari 2011

dia betul betul pergi. macam night mare. mimpi ngeri yang datang tiap2 hari yang kacau malam2 aku. GAME OVER! life game bhai, yang tak boleh main semula, yang tak boleh betulkan balik, yang tak boleh nak buat apa apa. *itu life kan?*

ternyata, dia dah bencikan kami dan AKU. kalaulah dia tahu itu terbaik untuk dia. tapi sumpah aku rasa sedih, sebab dia pasti tengah bersedih, sebab bahagia dia kena tarik semula. dan aku salah satu punca. hmm. mula lah rasa bersalah nak datang. nak main2 dalam kepala otak. kalaulah tragedi 27 oktober 2010 tu tak jadi, kalaulah adegan drama 2 november 2010 tu tak ada, mesti semua tak macam ni. YEAH, AKU SALAH SATU PUNCA! aku salah sebab terlalu ikotkan hati. terlalu pikirkan ego. dan akhirnya, dia musnah dan aku berkecai.

kalau dapat ulang balik masa, aku nak betulkan semua. biar dia bahagia. sebab apa aku rasa sekarang, marah + sedih + menyesal. dah lah. semua dah berakhir. tu je. tak tau bila dia akan maafkan aku, dan akan bertemu lagi. *tears*


1hb Januari 2011
when im turn to 21

LAST birthday together
LAST movie together
LAST eat together
LAST laugh and smile together
LAST shake hand
LAST memories and pictures

and

lambaian tangan dia malam tu around 9pm++ kat station monorel imbi
is
the LAST GOOD BYE.
*i miss every moment i had with my Zesto. and the tears come over and over. imy.*




amaran : BLOG AKU SUKA HATI AKU. TAK NAK BACA TAK PAYAH BACA :|

No comments: