Wednesday, December 9, 2009

Kuantan OOOOO Kuantan

hmmm...bpe minggu da xtlis blog meyh??hehehe...malas nak tulis..lg pun xda bahan kowt..esk result akn kua..kol10 mlm..aku xtau la cmne gn nasib aku..aku cm da tmph tiket tok repeat..tp harap2 xla...kalo repeat..kompem muke aku ni malu nak mati..xtau nak sumbt kt celah mane da muke aku nih...hish!jauhkan la aku dari repeat ya ALLAH....xnakkkk!

dalam beberapa hari ni..aku asyk pening pale je...ni sume gara2 rmbut aku yg da smkin pnjng la nih..aku kene potong rmbut aku ni cepat..kalo x..memg naik angin jela kerje aku nih..aku mmg kalah sket gn rmbut pnjng..msti pening pale n cpt mrh..

rmbut haku...tp nak ptong blkng jerk..dpn simpn :D

arituh aku g holiday gn nana..kt mane??kt KUANTAN!hahaha...msti org ckp wat pe aku g kuantan kan..hehe..ape lagi..sbhagian dari kerje gile aku..aku bwk nana g holiday kt sane + mlpaskan kerinduan ku pada dak2 umh + lia n ita n ijat..rndu banget deh!nggak tahan...xtau la nape sem ni cm dktttt sgt ati ni gn kuantan..myb sbb si BAJU BIRU tu la kot..hahaha..ad sape2 leh tngkp ke???haha... :P..kitorg g TC..tgk wayang then jln2..tu sajerp..ingt nak g gambang waterpark..tp ats sebab hujan yg terlalu lebat..plan dibatalkan...sedeyyyy! :((

ni gmbr sengal kami ber3 kt TC

so..plan strusnye???KL!jumaat nih..gn bibah..ats tugas hntas ank sdare aku yg dgil..si fitrah n hisyam tuh,.hadoii..then sbtu tu..dating meyh!hahaha...hope evrytink akn bjln lncar..hehehe :p

**mood : sgt2 merindui KUANTAN kuh...



No comments: