Tuesday, December 15, 2009

16 days to go babe!

salam..~

aku baru je balik dari KL semalam (14/12)..oliday + hntar ank sdre aku yg menetap smlme 2mnggu kat umh kg nih...sgt2 advnture oke kat sane..hahaha..y??cz kt sane 1st time aku dok mrayau KL sndrik tnpa akak kuh..hahaha..thnk for kepercayaan anda :D...dok jln2 gn bibah..sakit kaki meyhhhh..sgt2 penat..huh!

hmm..before g KL..aku alami satu lagi ksdihan..hahaha...(ayt gampang!)...result exm aku jatuh truk...pd aku la..but still 3pointer above..dari 3.26 jadi 3.19 je..mmg mlalak la aku mlm tuh...hmm..slh aku jugak..time exm sibuk pk masalah yg mlnda..n lepak gn adk2 tercyg tuh..even esk ada paper,tetp gk g mlepak..hadoiii!..haha...y??cz aku xleh fokus sbb poblem..bkn nak slhkn poblem 100%..tp bnda tu effect aku sgt2..aku bkn lagi wani yg pndai kawal diri mcm dlu..dlu aku bole asingkn mslh idup gn stdy..but now??aku jd insan yg SGT2 LEMAH!!aku da xleh nak hndle diri aku..xbole nak hndle emosi n minda aku..huh!knape la aku jd mcm ni..aku xlagi KUAT mcm dulu..but aku akn UBAH smuanya tahun depan...

20 TAHUN!!!???angka yg aku takottt...16 days to go..haha...lot of thing i wanna to change next yer..byk sgt..dan aku teringin sgt2 nak brubah..even ape yg aku buat tu xla besa..at least aku dpt brubh jadi wani yg KUAT mcm dlu..

what im gonna to change in 20:
1. aku nak ubah personaliti..
(if can la..to be a better girl)
2.aku nak kuros!hahaha
(tahan nafsu mkn meyh!)
3.dont wanna live in byk2 sgt msalah..cz aku sgt2 lemah gn masalah
4.got a good pointer for my part4 n 5 meyh
(da nak abis blaja da aku..hahaha)
5.be a good frenz for them..my kwn2 yg tercyg
6.not get involve gn utang2 yg bertimbun lagik

IMPORTANT!
AKU NAK JADI WANI YG SGT2 KUAT..NO MORE TEARS!

harap2 ape yg aku nak ni tercapai la..aku nak kumpul kasih sayang byk2..hahaha..bole x??hahaa..nak sgt2 ubah cara idup aku..n lagi satu..teringin gak nak ada bf kann..hahaha..ngarut!xmoh haku..relx2 dlu la..bf srabut!hehehe...n plus..sgt2 ingin ubah KETIDAKLURUSAN diri aku ni..hahaha..bukn aku bengkok..tp kwn2 aku pun tau aku mmg suke mggatal gn pmpuan..so...xmoh la da kcw pmpuan2 ni lbey2..hahaha

smoge 20 aku ni akn jadi permulaan idup aku yg gmbira..mgharap dan trus mengharap...

+ aku da dpt kwn2 yg terbaik..sgt2 sygkn korg!hope korg tlong aku brubah :)
+ memasang impian untuk mengangkat _ _ _ _ _ _ _ :)
+ smge thn dpn da bek gn NURUL SYAKIRIN..mish her badly :(

*btw..aku bru ptong rmbut...haha..tp blakng jela..sme cm dulu..tak tahan pening pale..thn dpn aku try simpn pnjng oke :D

same je kan???hahahaha...:P






No comments: