Tuesday, October 30, 2012

setia tu tak sia sia

lama tak menulis
hidup la yang ingin diperkatakan lagi
masih sama
dan masih SAMAR

cakap tentag setia
ada yang kata sia sia
tapi
pada aku tak
sebab ikhlas menunggu

aku mungkin boleh di panggil bodoh
tapi apa wa kesah
diri wa
wahahaha

pada aku senang
pergilah jauh mana kau nak
dengan siapa kau mahu
tapi selagi aku mampu
aku tunggu
biar masa kau jatuh
tiap kali kau jatuh
kau tahu aku tetap akan bantu
untuk kau bangun lagi dan lagi
supaya kau tahu
tiada siapa yang mampu tunggu kau
lebih dari aku

sabar.
ikhlas.
cinta.
sayang.

untuk kau
untuk keluarga
dan aku janji
akan usaha untuk penuhi impian semua
yang merupakan impian aku

aku usaha
sampai aku jatuh dan tak mampu bangun

aku sentiasa sayangkan kau
itu pasti :)

.ily keding.

No comments: