Friday, February 18, 2011

hari ini

hari ni aku rindu
ABAH

hari ni aku rindu
MAK

hari ni aku rindu
SYA

hari ni aku rindu
ZAKI

hari ni aku rindu
NURAIN FATIHA

dan

hari ni aku TERAMAT rindu
semangat aku - ZESTO

.ada tayangan hari ni, maksudnya semua aktiviti dah mula.
.dulu tiap kali ada aktiviti cm ni, dia orang pertama aku ajak.
.dulu, dia orang yang akan bagi aku semangat.
.dulu, dia orang yang akan bagi aku kekuatan.

SEKARANG, dia tak ada
dan semangat dia hilang bersama dia
aku sedih . aku rindu

"Hesh. Gud luck keyh. Tk care, I knw u can. Nytes"
14/10/2010 11:46pm
.masa ni aku sangat tertekan dan dia ada untuk aku.
.dia bagi aku gelak, dia hantar video.

rindu lagi
*tears*

2 comments:

Naleesha Iman said...

dah tak rindu saya kan ? haha

Saya.Me.Aku said...

awk selalu di rindu ;)