Thursday, September 9, 2010

mengarang lagi

nampaknya kerjaya menulis blog aku dah kembali aktif semula. cibai tak? hahaha. CARUT! hey hey! carut tak salah, pada aku lah!haha

oke, bukan nak cerita pasal carut ke ape ke. saja nak tulis carita, carita tentang dunia,ceewah!hoi hoi! dunia aku dah makin gelabah ke dah makin gah ke dah makin suke? suka suki dorayaki! lalala~ oke aku dah gile! haha

raya esok je lagi, memang la hari ni hari memasak sedunia, korg pegi je mane2 rumah, kompem setiap suri rumah mahupun tumpang suri rumah sebok memasak untuk raya. bak kata mak aku, kalo tak masak tetamu nak makan ape? makan ape lagi mak, soh dorang bawak bekal lah!hahaha.

*umah aku memang jadi umah utama saudara mara datang, raya petama dah sebok jengah, bukan nak melawat tapi nak makan sebab apa? sebab mak aku masak SEDAP KAWW KAWW!hahahaha* mahap ye sedara mara!lalala~

oke sambung, hah! lappy aku ni lagi satu! ya ALLAH gile la lembab sekarang, macam aku!hahaha, low disk space la ngek! banyak sangat software, tapi aku tak tau nak buang yang mane,,nak tambah HDD tak de duet lagi!OMG!

list KERJA nak kene buat :
1. edit video iklan merdeka yg ntah ape2
2. buat film kritik cerita sepi ( kene tgk balik)
3. buat design banner tok event (brape ek ukuran?)


so cmno?woo hoo!list kerja nampk sikit!tapi payah nak buat bole tak? bole tak haa?? hadoi! sangat mencengkam jiwa dan raga beta dikala raya!mmg la aku tak buat kerja!hahaha..takpe2,aku cuba buat,,ape kata buat sekarang ek? nak??? TAK NAK!hahahaha

dah la,,aku dah merapu! weh wehh! aku rindu la dengan geng2 aku kt kuantan tuh!hadeh! tak sabar nak mandi kolam dengan AJALINA, nak lepak2 dengan fizafizot, semimiawmiau,ijah dan esah bebelan terlampau!juga memblue bersama jaki jainal!ehehehe :))

*rindu pujaan hati!aww aww <3

2 comments:

Sya Razali said...

Wani..Selamat Hari Raye!! Maaf zahir batin :))

Anonymous said...

sangat menarik, terima kasih