Wednesday, September 8, 2010

2 hari menjelang raya

bertemu kembali kita di arena blog yaw aw aww!hahaha

ari semalam (7hb) arini dah 8hb hee,,gile penat,,kemas rumah, tapi bukan aku la yang kemas. kerja aku potong daging dengan tulang je, buat rendang dengan sup tulang, kerja lelaki . biase la tu, bab mengemas sedut abuk dan lain2 kerja akk dan adik aku
hahaha.ni pun tak habis lagi oke,,banyak sangat nih,,kueh raya pun sedikit lagi mahu siap.

ape perasaan aku ketika nak raya?

pertama
gembira la sebab nak kumpul satu keluarga. nak jumpa kawan2. yang penting nak gemuk kan lagi badan aku yang dah sedia gemuk nih! haiyo!hahaha

kedua
risau! sebab assignment terlalu sangat aku pikir. kerja ntah kemana2,,hadoi!aku risauuu! sebab bile dah kat kampung kerja memang susah sikit nak jalan.phuui!

ketiga
gabra sebab glamer raya nak keluar. MOTIF?hahahaha

keempat
rindu. sebab jauh dari yang dirindui dan sebab tak suka bila jauh2. sangat susah hati!chooiii

ape2 pun sekarang mood raya + kerja kerja kerja! mintak2 la kerja siap dan raya gembira

BLAH dulu! chow cin cau!

*btw : aku beli t-shirt baru lagi, ika belanja!haha. suke suke!

No comments: