Saturday, August 14, 2010

antara bahagia dan mereka

ramadhan ke 4 :)

dah 4 hari dah aku puasa..banyak benda yang jadi sebelum puasa dan dalam awal2 puasa nih,,haiyyooo!sampai aku pun penat dan nak duduk kat kampung je,,tak nak duduk KUANTAN dah.. bole??hahahaha

tik tok tik tok
yeah!2 bulan sudah..ape 2 bulan tu??aku je tahu,,tapi sudah kantoi,,bile dah kantoi mula lah aku nak menggelabah..dah memang patut..salah sendiri kan??layak la aku menggelabah bak punai cabut kaki kiri!hahaha (xd kene mengena oke)..dan seharusnya aku memikirkan kembali jalan yang terbaik untuk akuu..ceewwaah!!

kadang2 aku ni gelabah,, bile dah tersepiot baru nak berfikir..fikir punya fikir,,tapi aku tau ape aku buat,memang mendatang la kan,,tapi aku ego!aku tak pernah berubah,,sentiasa gila nak cari kebahagiaan dengan cara yang salah,, tapi thanks to kawan "kawan yang baik ialah kawan yang menegur setiap kesalahan yang dilakukan sahabat mereka, bukan mengiakan atau pun menyembunyikan".tugas dorang nasihatkan aku :') thnks god,,KAU dah bagi aku apa yang aku pernah impikan..

sekarang,,semua atas aku,,atas diri aku untuk buat keputusan,,nak terus atau nak tinggal,,ape yang aku nak, dorang percaya yang aku tetap tahu ape aku buat,,aku cuma nak mencari bahagia je,,walaupun cara aku salah dan selalu salah

*aku mmg bodoh sikit!maaf

No comments: