Sunday, October 25, 2009

hidup sekarang...

hari2 aku sekarang susah nak jangka..
kadang2 epi...kdg2 sedih...
mmg BIPOLAR btul!
hahaha...

tapi nak buat mcm mane...
da name pun idup kan..
aku da merasa agk tenang sekarang..
xterlalau memikirkan masalha aku..
yng penting aku da dpt penjelasan dari tuan punya badan..
die xslhkan aku..
die bole trime ape yg aku buat..
tp kwn aku tu sndirik still nak slhkan aku..
xphm tol aku...
argghhh...lntak die la...
die da bsr..
da bole pikir baik buruk..
aku tetap ada kat sini untuk die...

:D
final exm lak mkin dekat..
carry mark aku agk ok la
tp ada yg aku xpuas ati lgik..
target aku sem ni nak dptkan 3.3...
tu pun kalo dpt la..
dpt lbih lgi bgus..
kne stdy lbih nih..
hehehe :D

selagi aku bernyawa..akan aku kerahkan seluruh keringat aku untuk segalanya..
akn ku capai apa yng aku inginkan tanpa ku toleh lai kebelakang..
usaha!!!!

No comments: