Monday, August 24, 2009

sangat2 epi 2,3 arinih...ape motif kehepian aku??aku pun xtau la...hahaha..yg penting hadapi dengan senyuman!
n...aku actually memulakan kembali ape yg aku da tinggalkan dulu..tp ape yg aku pasti ape yg aku mulakan sekarang tanpa ada rasa disebaliknya..sangat simple rase itu..hahahahahahaha...
hmm.....mula memainkan lagu andrenalin from melastik bintang..lagu yang aku rasa agak memberi semangat pada..lagu yang aku rasakan dapat memberi sedikit ketenangan..ahhhhhh...sangat2 suke n sangat2 tenang..
n...da most important is...aku rasa aku hepi kerana kehepian org lain..tu yg best..merasakan cerita dorg dalam cerita aku...ahhhhhh...suke2!!!hahaha
n...
kawan???
pada aku, kite semua ada kelemahan n kelebihan masing2..ada benda yg kita suke n ada benda yg kita xsuke dalam diri seseorang..bergantung kepada kita mcm mana kita nak kawal benda tu n terima segala kekurangan yang ada pada die...terima semua yg die ada..kelebihan n kekurangan..kalo kita rasa kekurangan die memganggu kita, just tell dorang..xsalah meluahkan apa yang kita rasa...asalkan die tau yang kita bukan berniat nak jatuhkan die...
sayang..kasih...biar pada semua orang..bagi pada siapa yang nak terima...

No comments: