Thursday, August 27, 2009

aku rindu...sgt2..


Linda..nana..bibah...
hmmm...sgt2 rindukan mereka..sgt2...
msing2 ader komitmen skrg...
gn bibah mybe xterasa sgt..die sntiase dkt dgn aku..aku bole tgk die kat dpn mata aku..
tp...
linda n nana???
arghhhh!!!!rindu sgt2...
aku xtau la kenape rase rindu sgt kt dorg skrg nih..
aku msg dorg smlm..
nana bg respon yg ckup baik..tp linda??hmm...
xpela...aku da terbiasa..n aku xkisah terus sakit kerana geng aku nih..
my 4evafrenz crew!!!!
dorg la semangat aku..nyawa hidup aku..
nyawa aku yg pasti aku akn mati kerana mereka...
giler kan????
tp...bile aku down n rase xder smgt,msti aku akn ingt dorg..
n smgt aku akn dtg balik...
bile aku nak buat ssuatu yg aku rasa aku xmampu,
msti aku akn ingt dorg...
aku akn bayangkan yg dorg ada kt sblah aku..
jerit "Wani!! ko boleh wat!!!!"
tu la geng terbaik aku...org yg sgt2 aku syg..
org pertama dlm ati aku..
nyawa aku..
semangat aku..
oksigen aku..
dunia aku..
jntung aku..
darah aku...
hanya dorang..
my 4EVAFRENZ CREW..
LINDA NANA N BIBAH..
aku cyg korg sgt2!!!!

No comments: