Friday, June 19, 2009

kerana hidup...

mood aku mase tgh tulis blog nih....
SEDIH!

  1. pk pasl binatang yg aku nak bli tuh...aku kene kumpul duet lgi...hmmm...ape pun snggup aku buat...kutip tin..kutip besi...nak jual...pening...nth brape byk air mata ni da leleh...ase cm give up pun ada..
  2. pasal kwn aku sorg nih...aku xtau ape slh aku..die kpel blek gn ex die...itu fine pd aku..aku ok...tp knape nak sorok??as long as her hepi,,aku akn hepi...tp aku cume risau ape2 bnda jdi...mcm dulu...tp kalo bnda lame berulang...aku jnji kali ni aku xkan berdiam diri!tu jnji aku...aku doakan die epi...lgpun aku tau llaki tu mmg syg die kowt...aku pnh gitau tu kt die..n aku gak tau cinta dorg kuat..sgt2 kuat..die sygkan llaki tu sgt2...aku tau tu..aku doakan dorg bahagia smpai akhirnya...tu doa aku sbg kwn...

tp ntah la...aku kdg2 ase diri ni terbuang n tak berguna...ape salah aku??hmmm

2 comments:

Aja said...

don't give up k..
aku as a fren akn sentiasa support ko x kira la pasal pe pun..
binatang pe yg ko nak sgt 2??

Saya.Me.Aku said...

binatang tu??adalaaa
hehehe