Monday, September 12, 2011

mereka di atas, level kami tak sama

lama tak berblog ha
harini dah 12hb September 2011
orang dah masuk degree
aku?

aku kerja! HAHA
aku rindu kan kawan kawan aku
tapi apa boleh buat
kami dah tak sama batch
tak sama level
mereka di shah alam
aku di mersing tercinta

semoga berjaya kawan2
ku doakan korang!
doakan aku dapat sambung
ada rezeki insyaAllah aku sambung

sedih rasa hati aku
yelah, dorang dengan aku dah kiraa ada gap pemisah
jangan lupa kan aku!

perjuangan aku mungkin tak sama macam dorang
tapi tak apa, untuk keluarga
kadang2 kita tak boleh dapat apa yang kita impikan
tipu la kalau aku tak nangis bila fikir hal ni
tipu lah kalau aku cakap aku tak cemburu dengan dorang
tak apa, perjuangan kami sama
cuma berbeza
semua nak berjaya

tapi takut, tak ada dorang aku takut
takut lemah
sebab mereka kekuatan aku

hadiah dari Dia pun dah jauh kat sana
semoga dorang dilindungi
di kasihi

selamat malam

4 comments:

cbis core said...

kann..adui..aku nie lum abis dip..sume dha bis degree..melepas..aduyai

Saya.Me.Aku said...

xpe biss. kite sesama la. aku tnggu ko ek. sobbss

iwe iwan said...

kiteowng xkn pnh lupewkn ko

Saya.Me.Aku said...

thnks bob. rndu kau :(