Saturday, January 30, 2010

januari..up and down!

Bulan 1 da nak habis...lame gile aku xupdate blog aku...bkn xnak..tp xda mase..hee~..last aku update mse 1januari arituh...time bzday aku..lame giler dowh!!heheehe~dalam mase sbuln ni mcm2 gk la yg jadi..epi..sad...heshh..name pun idup kannnn..bia aku conclude jela cite sbln nih :D

10/01/2010
tarikh ni aku officially bek gn bezfren aku kat cini...ktorg kua dlm kol5..sgt2 epi oke!yela...da 2bln stgh..near to 3bln ktorg gado...n ape yg aku mintk,,jadi kenyataan..finally..aku dpt kwn aku tu blek...wlwpun ktorg kua xlame..just mkn kt mcd n kua jln2..tp sgt2 bermkne..yeah!i LOVE her much!die sbhgian dri idup aku!aku mtk sgt die xtinggl aku da..hope so :)

prosperity time!!

16/01/2010
haa..very the best day lah!!sya n lia plan bzday suprise tok aku..walaupun da 16 hari da lpas bzday..hahaha..ptotnye hari ni lia nak masak spageti gn sya..then,dorg ajk kua..mmg aku xjngke lgsung la weh..ptotla si sya ni beria bile aku ajk g mkn...time tu aku tgh lapa gile..then die g gelak sorg2..mengong die tuh!hahaha...smpi2 je KFC kt ECM tuh..aku tgk full..ingt nak mkn kat lain..tp die g bwk gk msuk...tgk2 je da ada si lia n ita kt dlm tu..siap ad mknan lg..n kek ais krim baskin robin!sgt2 sedap!!!mmg hepy gile la weh!si master mind ni dok la tersengih2..hahaha..thnks korg!!aku sgt2 epi time tuh...SAYANG korg sgt2!!sya blikn aku adiah wallet kt tropicana life...cntik! :D...lia n ita bg besr kecik2...tp si lia ni sblum tu da bg gelang...TANGKAL!hahaha...

pic kami!


Assignment n life
hmmm..assignmnt da mule berjalan..final assignmnt lak tuh!gile tol!mmg byk la..tp aku cm org bodo xwat ape2 lg..hahaha..act..aku sgt2 ilang fokus n komitment pada assignmnt aku skrg..nak kata ada masalah..xla sgt...tp npe nth..aku ase bosan giler!kt kelas pun otak au asyik melayang smpi kene tgur gn lect..sowi deh pd lect2 kuh..sy mengelamun..hahaha :D...tp skrg..aku cube tok kmblikn fokus aku..kwn2 aku pun da byk nsiht aku..dorg xnak aku nyesal nnti..n aku pun xnak nyesal kemudian ari nnti..mtk2 la fokus aku leh dtg blek...yg pnting,aku tau kwn2 aku sntiase ada tok aku n bg aku support time aku down..sowi to korg...aku slalu sushkn korg n wat korg sakit ati...thnks lot sbb ada tok aku slalu :D

My GARFIELD
for u..my garfield...hahaha :D...hmm...makin lame aku makin jauh gn die..sgt2 rndukn die act...tp tu la..masing2 bz n tiap kali aku call,msti ada sumtink yg akn wat aku ase sakit ati sket...tp xpe..aku paham...as long as die tau aku sntiase rndu die,ckup la...IMYSM!!kite da xmsg sekerap mcm dlu..xcall slame mcm dlu...n i really mish u!n you know bout it rite?hee~..ape2 jela...jnji die epi slalu...kekalkn kecomelan anda!hahahaha :D

**mood;merindui mereka..kembalikn fokusku!i miss u lah ZESTO!

No comments: