Wednesday, April 15, 2009

die dan diriku.....

aku.....
mkin cube mlupakan ape yg da trjadi dlm diri aku sndiri....
aku cube untuk lupakan sgalanya....
perlahan2....
agr sakit tu xterlalu aku rasakan....
mmmg kdg2 aku rndukan die....
aku sygkan die...
tp,,,
aku lg syg kwn2 aku kt sini...
kerana dorg aku akn lpaskan die pergi...
sbb aku tau die mmg pantas untuk aku lpaskan....

die.....
hmm.....
kalola die tau betapa aku sygkan die....
smoge die dpt jage diri baik2...
aku akn perhatikan die dari jauh...
aku rndukan ko....
rndukan saat ko mengasihi aku....
xpernah aku rasa bahagia mcm tu...
tp aku perlu lpaskan ko...
untuk diri ko...
dan untuk diri aku....

aku akn trus berlari dan mencari diri aku...
hingga sinar cahaya yang ingin ku temu...
dapat aku rentasi dgn gembira.....

No comments: