Tuesday, February 3, 2009

aku mencari siapa diriku???

hmm......
kali ni aku nak ckp knape aku pkai name myspace aku
"aku mencari siapa diriku"....

aku mmg tgh mncari identiti aku sbnr skrg...
identiti aku...wani!

dgn name tu,,,aku hrp org tau yg aku dlm dilema aku sndiri,,,
aku sdg mhadapi konflik dgn diri aku sndiri,,,
mgkin sesetgh org xmudah untuk memahami tu smua...
tp aku yg merasa bnda tu,,,,
dan aku sdg cuba perlahan-lahan untuk tinggalkan mimpi yg aku reka tu...

sesekali,,,,aku tngglam dlm alunan yg aku mainkan tnpa nota....
aku terus tngglam smpai tiba saat,,,
aku mula lemas,,,,
di saat itu,,,tiada siapa yg mamppu menolong aku,,,
aku hnya sndiri dlm dunia yg aku cipta,,
sendiri lagi,,,,,sunyi sepi......
tp itulah aku,,,
yg sntiasa mencari hakikat hidup....
yg entah bila akan menjelma.......

2 comments:

FADHIL_SHUKOR said...

keep it up wani...
twoskna mencari diri kamuu...
ahakz...
lalala.
:)

Saya.Me.Aku said...

sdg berusaha la nih...