Thursday, December 25, 2008

lost of me!!!

aku skrg hidup dalam rase kehilangan....kehilangan identiti n jati diri aku sndiri....aku xpasti dgn ape yg aku inginkan dlm idup aku....dan aku sndiri xtau sape diri aku...pelik kan????tp ni yg aku ase skrg....idup rase terbeban gn ape yg aku sndiri cipta....

rase sakit yg datang skrg,,aku yg cipta,,aku yg hadirkan dalam diri aku,,,susahnye nak jd mcm ni,,,idup dalam fantasi tnpa tahu yg ia bg kesan pd realiti idup aku,,,,skrg,,,,,aku prlukan seseorg yg aku bnr2 bole luahkan ape yg aku nak,,,tp aku xjumpe lg,,,,even org2 yg terlalu aku syg,,,sbb ape yg aku tnggung,,ialah ape yg aku da cipta oleh ati dajal aku,,,

aku hilang idntiti aku,,aku ilang rasa hormat pd diri aku sndiri,,,aku mmg xde jati diri,,xda keyakinan diri,,,aku ilang diri aku!!!!!!

No comments: