Friday, November 7, 2008

aku disini gmbira

elloopppzzz and salam..



aku da lpas 3pper da tok exam nih..ada lg 2 yg menanti aku..aku try tok wat ape yang terbaik untuk aku dan keluarga aku....kadang2 aku rasa aku akn hncurkan harapan fmly aku tok kali yg kedua..klau boleh,aku xnak da hncurkan harapan dorg..aku tau harapan dorg pd aku tnggi..lbih2 lg mak n ayh aku..



dulu aku pnh buat dorg kecewa dgn aku..masa spm..aku xdpt twrn g u tok intake yg pertama..ni smua gara2 aku yg mls stdy n slalu sgt marayau..actually tu bkn sbb utama..time skolah aku byk sgt mslh dgn diri aku sndiri n mslh gn kwn2..ape yg terjadi byk ubah diri aku..aku akn trus mncuba untuk jd yg terbaik bg family aku n jd yg terelok di mata kwn2 aku..aku prnh malukan diri aku dulu..



skrg??hmm....

aku skrg stdy kt sbuah kolej..mula2 aku malu nak mgaku kt org yg aku blaja kat kolej ni sbb ianya KOLEJ..kolej ni fames sbb maslh sosial yg trlalu truk..and mmg truk pun..hehehe...sosial ni bgntung pd individu..siapa yg nak sosial,sosial la die.tp aku akn pastikan aku xkan jd mcm tuh..kolej ni pnuh gn bnd2 yg kdg2 wat aku sakit ati..managment truk sgt2..nk je aku ktuk2 kolej nih..tp ni tmpt yg aku pilih tok bersihkan name aku balik..go wani!!hehehe



tp...

yg beznye aku dok kat cini,aku jmpe kwn2 yg teramat baik..smpi kdg2 aku lupa kwn2 aku dulu..kdg2 aku rndu kwn2 aku kt cini lbih dri aku rindu 4evafrenz crew aku..tp.......aku xkan pernah tok lupakan kwn2 baik aku kt mersing dulu..



linda...

kwn aku yg pling aku syg..aku je yg syg die..hehehe..bia ape pun die wat kat aku,aku tetp syg die..mane pun aku pergi,name die tetp aku bwk dalam hati..mane pun aku pergi,org tetp akn kenal die sbg org yg pling aku syg..biapun die xtau..tp jgn pk bkn2..aku syg die sbg kwn aku..kwn terbaik aku..



hidup perlu di teruskan walau dugaan datang menimpa..aku akn trus berdiri utuh di pentas yg penuh gn dugaan ni smpai aku mati n xsnggup lg hadapi ni smua..wani akn trus hidup!

No comments: